26 Mayıs 2013 Pazar

Bir Blog Oluşturuyorum E-Kitap Detaylı Anlatım;

Bir Blog Oluşturuyorum tamamen bir blogculuk hakkında yazılan makaleler ile oluşmaktadır bu makaleler neler içerecek:
  • Bir blogcu pisikolojisi
  • Ben bir yazarım
  • Bir blog oluşturuyorum
  • Bir Blog nasıl olmalı
  • Bir blogcu nasıl olunur
  • Bir blogcuda olması gereken davranışlar
  • Bir blogcunun bloğundaki makaleler nasıl olmalı
  • Bir blogcu diğer bloglar hakkında nasıl düşünmeli
  • Bir bulogcunun olmazsa olmaz eklentileri
  • Bulogcular hep birlikte
  • Bumerang
  • Bir blog

Sizlere Ve Bizlere Katkıları;

Bizler sadece daha iyi bir blogcu ailesi oluşturmak herkesin bir sitesini amaçlamak için hiç bir kâr elde etmeden sadece size bilgi vermek amacıyla oluşturuyoruz

NOT: Kısa Bir Süre Günde 2 Günde 1 Makale Paylaşılabilir kusura bakmayın...

0 yorum :

Yorum Gönder